Digital Kommunikation

Framtiden är digital och den är redan här.

För ett antal år sedan sa Googles nuvarande ordförande Eric Schmidt att ”på två dagar skapas nu lika mycket information som det skapades från tidernas begynnelse fram till 2003”. Tillväxttakten har inte minskat sedan dess. Företag och verksamheter påverkas inte bara av att information flödar mer eller mindre fritt såväl inom som utanför verksamheten. Nya digitala affärsmodeller tar form och utmanar gamla strukturer, där nya konsumtionsbeteenden snabbt kan ändra förutsättningarna för alla typer av verksamheter.

Många av dessa utmaningar kan hanteras genom ett proaktivt förhållningssätt, oavsett vilken engagemangsnivå man väljer. Genom en digital beredskap skapas en förståelse för hur er organisation står rustad i det nya digitala landskapet. Vi hjälper er med att bygga ert digitala varumärke genom att välja rätt kanalstrategi och skapar uppmärksamhet via online PR och sociala medier.

binary_1920_Ny

Senaste nytt