Box Communications | Think outside the Box #20 – Du är varumärket!
En integrerad PR och kommunikationsbyrå baserad i Stockholm som hjälper kunder, allt från stora börsnoterade företag till startups och organisationer, med alla typer av kommunikationsbehov.
strategisk kommunikation, digital kommunikation, sociala medier, corporate communications, investor relations, medierelationer, think outside the box, PR-byrå, PR-konsulter, IR, PR, budskap, budskapsplattformar, integrerad kommunkation
2684
post-template-default,single,single-post,postid-2684,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Think outside the Box #20 – Du är varumärket!

Think outside the Box #20 – Du är varumärket!

Ditt varumärke det är inte bara din logotype och hemsida. Det är allt som handlar om hur kunder, potentiella anställda, anställda, ägare med flera uppfattar dig och ditt bolag. Det handlar om allt som är kommunikation på något sätt: hur beskriver ni er själva, marknaden och konkurrenterna, hur och när svarar ni på e-mail, hur låter ni i telefon, hur beter ni er i möten och så vidare. Allt detta ska samlas i era värderingar som är en del av er corporate story.

boxes

Det ni säger och det ni gör måste gå hand i hand. Ert varumärke kan förstöras sekundsnabbt om företaget gör något som inte är i samklang med era värderingar. Därför måste er corporate story vara förankrad i hela företaget. Alla – från styrelse, ledning och anställda – måste var en del av berättelsen och ska stå för värderingarna och budskapen.

Här har vi samlat 33 kommunikationsråd.

 

Relaterade texter

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.