Show me the money! – investerarnas viktigaste fråga
I slutändan kokar allt ner till en sak: "Show me the money!"
I slutändan kokar allt ner till en sak: "Show me the money!"
Att pudla, det vill säga att offentligt be om ursäkt eller erkänna fel, har länge varit ett populärt verktyg för att hantera mediekriser. Men i dagens förändrade medielandskap är det dags att ifrågasätta om det fortfarande är den bästa lösningen.
Så här års är det dags att blicka framåt och försöka förutse vilka händelser och trender som kommer att prägla det kommande året.
Att navigera i turbulent marknad kan vara svårt; en väldefinierad IR-plan fungerar som både karta och kompass för årets aktiviteter.
Rätt genomförd kan en kapitalmarknadsdag vara en av de mest kostnadseffektiva aktiviteterna för att öka marknadens förståelse för bolagets strategi och verksamhet.
Konkurrensen om att synas bara ökar, men finns det lösningar för att bryta igenom mediebruset?
/* ]]> */