Några tankar om: kvartalsrapporter…, igen
Nu utmanas kvartalsrapporterna igen, men vi tycker att de behövs.
Nu utmanas kvartalsrapporterna igen, men vi tycker att de behövs.
Ett bra sätt att nå ut i media är genom statistik.
Har vinstvarningen blivit ett kommunikativt verktyg?
Vår nya bloggserie med kommunikationsråd inleds med lite råd kring pressmeddelanden.
Samtidigt som digitaliseringen bara ökar i styrka verkar svenska bolagsstyrelser sakna viktig digital kompetens.
Startups taking part in pithing events must become much better at presenting their story.
Högre kvalitet med bättre information i investerarpitchen gynnar såväl startups som investerarkollektivet.
Här kommer vinnarintervjuerna med twittrande börs-vd:ar från Fingerprint Cards, Nordnet och Bactiguard.
I dag presenterar vi topplistan för Large Cap i vår årliga genomgång av hur vd:ar för börsnoterade bolag använder sig av Twitter.
I dag presenterar vi Mid Cap-listan i vår årliga genomgång av hur vd:ar för börsnoterade bolag använder sig av Twitter.
/* ]]> */