Ingen ”Epic Split” när investerarna rankar börsbolagens kommunikation
Vilka börsbolag har skapat eller förstört värde genom sin kommunikation? Finansmarknadsenkät 2014 har svaren.
Vilka börsbolag har skapat eller förstört värde genom sin kommunikation? Finansmarknadsenkät 2014 har svaren.
I den digitala eran förändras branscher i ett allt snabbare tempo, somliga kallar det "Digital Darwinism".
Framtiden är digital och den är redan här, några tankar från Sime 2014.
Framtidens kommunikation är digital, men hur ser vertygslådan ut?
På Framtidsdagen 2014 diskuterades digitalisering, där kommunikation kan spela en avgörande roll.
Ett kort sammadrag från det välbesökta seminariet om pressmeddelanden.
Några frågor till våra nya PR-stjärnor, Maria Matseke och Petra Zillén.
Är det ett ovett att spela in intervjuer och/eller be att få granska sina citat?
Kan valutgången ge några kommunikativa insikter?
Hur når man ut i det nya medielandskapet?
/* ]]> */