Hur ska framtidens influencer marketing fortsätta bygga på autenticitet?
Hur ska företag och organisationer hitta influencers som bygger deras varumärke och inte sina egna?
Hur ska företag och organisationer hitta influencers som bygger deras varumärke och inte sina egna?
Ett nytt kommunikationsår har börjat och Box Communications Petra Zillén tittar i spåkulan och gör en liten spaning om de utmaningar som företag och organisationer står inför under det nya året.
För att skapa värdefull kommunikation som bidrar till kundernas uppsatta affärsmål behövs ofta en djup insyn i företaget i fråga.
Affärer görs mellan människor, inte mellan företag. Därför krävs många gånger det mänskliga mötet där vi tillsammans skapar upplevelser och ovärderliga kontakter ansikte mot ansikte.
Vi söker en kommunikationskonsult med stort intresse för företagande och aktiemarknad
I dag bygger bolag mer eller mindre sin berättelse och sitt varumärke i realtid, då gäller det att finnas där alla ens intressenter finns. För som sagt var syns du inte, finns du inte, i alla fall på lång sikt.
beQuoted och Box Communications inleder samarbete för att hjälpa börsbolag att höja nivån på deras övergripande kommunikation i allmänhet och investerarkommunikationen i synnerhet.
Hur skriver man ett bra pressmeddelande och vad ska det innehålla?
Frågan om analytikermassage är högaktuell igen efter att Dagens Industris Richard Bråse lyft den i såväl Analyspodden som i en artikel i tidningen med rubriken ”Fulknepet som räddar börsbolagen från vilda kursras”.
Hur säkerställer man att kommunikationen håller ihop hela vägen från budskapsplattformen på skrivbordet till personalen, inlägg i sociala medier och ända fram till handslaget på exempelvis en mässa?
/* ]]> */